|
Test-7 sinif
Soyadı, adı ______________________________ Sinif ______
1. SketchUp proqramında
qrafik primitiv hesab olunur?
a) nöqtə b) üz
c) düzbucaqlı d) ellips
2. SketchUp
redaktorunda bütün modellər nələrin əsasında qurulur?
a) xətlər və dairələr b) xətlər və qövslər c) tillər və üzlər d) tillər və düzbucaqlılar
3. Hansılar kompüterin
proqram təminatına aiddir?
1. My document
2. Tətbiqi proqramlar 3. My
computer
4. Monitor 5. əməliyyat sistemi 6.
Proqramlaşdırma dilləri 7. Sərt
disk
a) 1 3
7 b) 2 5 6
c) 1 4 6 d) 3
5 7
4..Aşağıdakı
proqramlardan hansılar “Microsoft Office” paketinə daxildir?
1.
SketchUp 2.Paint
.3. PowerPoint 4.Publisher
a) 1, 2, 3 b) 2, 3, 4 c) 3, 4
d.) 2,3
5. Kompüterin
xarici yaddaşı:
a) RAM b) HDD
c) RİM d) ROM
6. Üçölçülü qrafik
obyektləri yaratmaq üçün hansı qrafik redaktordan istifadə
olunur?
a) Paint b) Skratc
c) SketchUp D) Photoshop
7. Modelləşdirmə nədir?
a) informasiya modeli b) modellərin yaradılması və öyrənilməsi c)
obyektin original forması d) maddi və informasiya modeli
8.Lazarus sistemində gələcək proqramın pəncərəsi necə adlanır?
a) forma b) Mesajlar C) komponent d)
sənəd
9. Lazarus sistemində düymənin adını dəyişmək üçün hansı bəndi seçmək
lazımdır?
a) Color b) Caption
c) Align d) Font
10. Alqoritmdə blok-sxemin elementi deyil.
a) b)
c) d)
|
Test-7 sinif
Soyadı, adı ______________________________ Sinif ______
1. SketchUp proqramında
qrafik primitiv hesab olunmur?
a) nöqtə b) xətt
c) düzbucaqlı d) til
3. SketchUp
redaktorunda hansı alətdən istifadə edərkən model ekranı tam tutur?
a) b) c)
d)
3. Hansı kompüterin sistem
proqramlarına aiddir?
a. Lazarus
b. Paint c. SketchUp d)
Calculator
4.
Hansı obyektləri Publisher proqramında hazırlamaq olar?
1.
informasiya bülleteni 2. təqvim
.3. kitab 4. vizit kartı
a) 1, 2, 3 b) 2, 3, 4 c) 3, 4
d.) 1, 2, 4
5. Kompüterin operativ
yaddaşı:
a) RAM b) HDD
c) RİM d) ROM
6. Üslubuna görə şriftləri belə ayırmaq olar.
a) normal, qalın b) normal, kursiv
c) çıxıntılı, çıxıntısız D) böyük,
kiçik
7. Modellərin növləri hansıdır?
a) informasiya və cədvəl
modellər
b) maddi və müsbət modellər
c) qrafik və visual modellər d) maddi və informasiya modeli
8.Lazarus sistemində obyektləri gələcək proqram pəncərəsinə hardan götürmək
olar?
a) alətlər zolağından b) Mesajlar
bölümündən
C) komponentlər palitrasından d) menyu
zolağından
9. Lazarus sistemində obyektin hadisəyə reaksiyasını yazmaq üçün nə
etmək lazımdır?
a) obyektin üstündə qoşa çıqqıldatmaq
b)
obyektin üstündə sağ düyməni basmaq
c)
menyu zolağından Fayl bəndini seçmək d) komponentlər
palitrasından lazımlı komponentı seçmək.
10. Blok-sxemin bu
fiqurun içində nəticə göstərilir.
a) b)
c) d)
0 Yorumlar