A
 
Test-7 sinif

Soyadı, adı ______________________________ Sinif ______
                           
       1. SketchUp proqramında qrafik primitiv hesab olunur?
a)     nöqtə  b) üz  c) düzbucaqlı  d)  ellips

2.     SketchUp redaktorunda bütün modellər nələrin əsasında qurulur?
a) xətlər və dairələr    b) xətlər və qövslər  c) tillər və üzlər  d) tillər və düzbucaqlılar
      3. Hansılar kompüterin proqram təminatına aiddir?
         1.  My document   2. Tətbiqi proqramlar  3. My computer 
4. Monitor  5. əməliyyat sistemi   6. Proqramlaşdırma dilləri  7. Sərt disk         
 
 a) 1  3 7                b)  2  5  6             c) 1   4    6             d)   3  5   7
 
     4..Aşağıdakı proqramlardan hansılar “Microsoft Office” paketinə daxildir?
      1.   SketchUp  2.Paint  .3. PowerPoint   4.Publisher
      a) 1, 2, 3     b) 2, 3, 4   c) 3, 4      d.) 2,3
    
     5. Kompüterin xarici yaddaşı:
          a) RAM    b) HDD   c) RİM   d) ROM
     
    6. Üçölçülü qrafik obyektləri yaratmaq üçün hansı qrafik redaktordan istifadə   
            olunur?
         a) Paint   b) Skratc  c) SketchUp   D) Photoshop

    7. Modelləşdirmə nədir?
a) informasiya modeli   b) modellərin yaradılması və öyrənilməsi c) obyektin  original forması  d) maddi və informasiya modeli

    8.Lazarus sistemində gələcək proqramın pəncərəsi necə adlanır?
        a) forma      b) Mesajlar        C) komponent      d)  sənəd
  
     9. Lazarus sistemində düymənin adını dəyişmək üçün hansı bəndi seçmək lazımdır?
       a) Color   b) Caption  c) Align  d) Font

    10. Alqoritmdə blok-sxemin elementi deyil.
     a)                               b)    
   
     c)                               d)  





B
 
Test-7 sinif

Soyadı, adı ______________________________ Sinif ______
                            
       1. SketchUp proqramında qrafik primitiv hesab olunmur?
a)     nöqtə  b) xətt  c) düzbucaqlı  d)  til

3.     SketchUp redaktorunda hansı alətdən istifadə edərkən model ekranı tam tutur?
a)   b)       c)       d)
      3. Hansı kompüterin sistem proqramlarına aiddir?
         a.  Lazarus   b. Paint  c. SketchUp     d) Calculator

     4. Hansı obyektləri Publisher proqramında hazırlamaq olar?
      1.   informasiya bülleteni   2. təqvim  .3. kitab   4. vizit kartı
      a) 1, 2, 3     b) 2, 3, 4   c) 3, 4      d.) 1, 2, 4
    
     5. Kompüterin operativ yaddaşı:
          a) RAM    b) HDD   c) RİM   d) ROM
     
    6.  Üslubuna görə şriftləri belə ayırmaq olar.
         a) normal, qalın   b) normal, kursiv
         c) çıxıntılı, çıxıntısız   D) böyük, kiçik

    7. Modellərin növləri hansıdır?
a) informasiya və cədvəl modellər  
b) maddi və müsbət modellər
c) qrafik və visual modellər  d) maddi və informasiya modeli

    8.Lazarus sistemində obyektləri gələcək proqram pəncərəsinə hardan götürmək olar?
        a) alətlər zolağından                  b) Mesajlar  bölümündən
      C) komponentlər palitrasından   d)  menyu zolağından
  
     9. Lazarus sistemində obyektin hadisəyə reaksiyasını yazmaq üçün nə etmək lazımdır?
       a) obyektin üstündə qoşa çıqqıldatmaq
       b) obyektin üstündə sağ düyməni basmaq
       c) menyu zolağından Fayl bəndini seçmək  d) komponentlər palitrasından lazımlı komponentı seçmək.

    10. Blok-sxemin bu fiqurun içində nəticə göstərilir.
     a)                               b)    
   
     c)                               d)  



Yorum Gönder

0 Yorumlar