İnformatika fənnindən 5 sinif üçün təqvim-tematik plan
Həftədə 1 saat, cəmi 32 saat
TƏDRİS VAHİDİ,
BÖLMƏ VƏ
MÖVZULAR
|
Məzmun xətti 1
|
Məzmun xətti 2
|
Məzmun xətti 3
|
Məzmun xətti 4
|
Saatlar
|
|||||||||||||||||||||||
M.st. 1.1
|
M.st
1.2
|
M.st.
2.1
|
M.st.
2.2
|
M.st.
3.1
|
M. st.
3.2
|
M. st.
3.3
|
M.st.
4.1
|
|||||||||||||||||||||
1.1.1
|
1.1.2
|
1.1.3
|
1.2.1
|
1.2.2
|
1.2.3
|
2.1.1
|
2.1.2
|
2.1.3
|
2.2.1
|
2.2.2
|
2.2.3
|
2.2.4
|
3.1.1
|
3.1.2
|
3.1.3
|
3.2.1
|
3.2.2
|
3.2.3
|
3.3.1
|
3.3.2
|
4.1.1
|
4.1.2
|
4.1.3
|
|
||||
1. İNFORMASİYA
|
1.
İnformasiya nədir
|
|
|
|
+
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
||
2.
İnformasiyanın
kodlaşdırılması
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
3.
İnformasiya modeli
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
4.
İnformasiyanı
ölçmək
olarmı?
|
+
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
|
Kiçik
summativ qiymətləndirmə
|
|||||||||||||||||||||||||||
2. KOMPYUTER
|
5. Fərdi
kompyuterlər
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
||
6. Kompyuter
necə işləyir
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
7. İş masası
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
8. Menyu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
9. Fayllar
və qovluqlar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
10. Pəncərə
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
|
Kiçik
summativ qiymətləndirmə
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Böyük summativ qiymətləndirmə (I yarımil)
|
|||||||||||||||||||||||||||
3.
TƏTBİQİ PROQRAMLAR
|
11.
Kompyuterdə şəkil çəkirəm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
||
12. Şəklin
fraqmenti ilə iş
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
13.
Fraqmentin əyilməsi və
döndərilməsi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
14. Mətn redaktoru
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
15. Şəkilli
mətnlər
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
16. Mətn redaktorunda
şəkli necə çəkmək olar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
|
Kiçik
summativ qiymətləndirmə
|
|||||||||||||||||||||||||||
4. ALQORİTM VƏPROQRAM
|
17. Alqoritm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
||
18. Alqoritmləri necə təqdim etmək olar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
19.
Əyləncəli məsələlər
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
20. Proqram
nədir
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
21. Bağa
hərəkətə
başlayır
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
22. Bağa
sadə fiqurlar çəkir
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|||
|
Kiçik
summativ qiymətləndirmə
|
|||||||||||||||||||||||||||
5. İNTERNET
|
23.
İnformasiya
resursları
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
+
|
1
|
||
24. İnternet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
+
|
+
|
+
|
1
|
|||
25. Dünya
hörümçək toru
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
1
|
|||
26. İnternetdə
axtarış
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
1
|
|||
|
Böyük summativ qiymətləndirmə (II
yarımil)
|
|||||||||||||||||||||||||||
Cəmi
|
32 saat
|
|||||||||||||||||||||||||||
0 Yorumlar