Yeni fənn kurikulumu

Yeni fənn kurikulumu 

 Fənn kurikulumu özündə nəyi əks etdirir? 1). Fənnin məqsəd və məzmunu. 2). Təlim strategiyaları. 3). Qiymətləndirmə növləri və üsulları.
 2,3
 1
 1, 3
 1, 2, 3


 Aşağıdakılardan hansı ənənəvi təlimə xasdır?
 şəxsiyyətyönümlülük
 şagirdyönümlülük
 fənnyönümlülük
 tələbyönümlülük


 ……….. təhsil alanların bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
 təlim strategiyası
 məzmun standartı
 təlim nəticəsi
 məzmun xətti


 Məzmun standartlarının komponentləri hansılardır?
 bilik,fəaliyyət
 bilik,yaradıcılıq
 fəaliyyət yaradıcılıq
 hec biri


 bilmə ,anlama, tətbiq etmə, təhlil etmə, sintez və dəyərləndirmə
 psixomotor
 idraki
 hər ikisinə
 hec birinə


 Biliyin hansı növü problemin həlli zamanı yaranan yeni biliklərdir?
 psixomotor
 procedural
 kontektual
 deklorativ


 Bunlardan hansı təlim formalarına aiddir?
 qruplaiş, BİBÖ, klaster
 qrupla, fərdi, cütlərlə
 kollektiv, karusel, cütlər
 korusel, klaster, ziq-zaq


 Hansı xüsusiyyətlər fəal dərsə aiddir?
 monoloji, təfəkkürə əsaslanır
 dialoji, hafizəyə əsaslanır
 monoloji, hafizəyə əsaslnır
 dioloji, təfəkkürə əsaslanır


 Problemin qoyuluşu, fərziyələrin irəli sürülməsi. Fəal dərsin hansı mərhələsində həyata keçirilir?
 məlumat mubadiləsi
 motivasiya
 tədqiqatın aparılması
 məlumat müzakirəsi


 İş vərəqləri fəal dərsin hansı mərhələsini həyata keçirmək üçün vasitə ola bilər?
 qiymətləndirmə
 tədqiqatın aparılması
 məlumat müzakirəsi
 motivasiya

Yorum Gönder

0 Yorumlar